EN
curved_lines

 

 

1. Consultanta in vederea obtinerii finantarii proiectelor:

  • -Evaluarea ideilor de proiecte;
  • -Identificarea de solutii de finantare a propunerii de proiect;
  • -Identificarea potentialilor parteneri in proiect;
  • -Realizarea documentelor pentru finantarea proiectului;
  • -Documente de prezentare a proiectelor pentru potentiali parteneri sau finantatori;
  • -Asistenta pe perioada verificarii proiectului.

 

2. Managementul proiectelor de investitii:

  • - Programarea activitatilor proiectului;
  • - Urmarirea incadrarii in graficul de implementare;
  • - Monitorizarea generala a proiectului;
  • - Instruirea participantilor la proiect: Beneficiar, constructor, furnizori, alte entitati;
  • - Realizarea documentelor pentru modificari in cadrul proiectului, unde este cazul;
  • - Realizarea documentatiilor de achizitii pentru lucrarile, bunurile sau serviciile incluse in proiect;
  • - Pregatirea dosarelor de achizitii conform specificatiilor Ghidului de finantare;
  • - Consiliere la intocmirea documentelor de plata sau a celor justificative pe parcursul implementarii proiectului;
  • - Pregatirea dosarelor de plata/rambursare conform specificatiilor Ghidului de finantare;
  • - Asistenta pana la finalizarea si darea in exploatare a investitiei.

 

3. Achizitii publice:

  • -Asistenta pentru achizitiile din cadrul proiectului finantat:
  • -Consiliere in respectarea procedurilor legale de achizitii sau a celor impuse de finantator;
  • -Stabilirea conditiilor de realizare si participare la procedura de achizitie;
  • -Realizarea documentatiei necesare respectarii procedurilor de achizitii;
  • -Pregatirea dosarelor complete de achizitii.
  • -Participare la proceduri de achizitii publice:
  • -Identificarea anunturilor de participare si a anunturilor de intentie pentru achizitii publice;
  • -Identificarea si propunerea, de potentiali parteneri pentru participarea la licitatii ca si asociati sau subcontractanti;
  • -Organizarea unor intalniri cu posibili parteneri pentru evaluarea potentialului de colaborare;
  • -Verificarea indeplinirii conditiilor de participare la licitatie ;
  • -Consiliere in metodologia de participare la procedurile de achizitie publica: etape de pregatire si participare la licitatie, legislatie privind participarea la licitatii si indeplinirea obligatiilor contractuale rezultate, proceduri generale de lucru cu Autoritatile Contractante;
  • -Verificarea conformitatii ofertei de participare.